میدونی ؟!







میدونی ؟!  

 

 

مــ ــن از اونــاش نیستم که لبام قلمبــــه باشه


من از اوناش نیستـم هیکلم چشمـــگیر باشه

تصویر متحرک زیباسازی وب

مــن از اوناش نیستــم که موهــاش بلونده

چشـــــــاش کشیده و رنگــــــیه

تصویر متحرک زیباسازی وب

من از اوناش نیستم که یه پســر  ببینتم بگه اووــــف چه هلـــــــوویی !

من دافـــ نیستم داداش من !

تصویر متحرک زیباسازی وب


من صبح تا شــــب تو رختخـــــوابت نیستم

جیگـــــــر نیستم

اما میـــــدونی ؟؟؟

تصویر متحرک زیباسازی وب

وقتی میگــــم دوســـــت دارم از ته قلــــب پاکمه میتونی درک کنـــــــــی ؟؟

 

اگه بتونی بخاطـــــر ظاهر بقیه دلــــــمو نشکـونی و دوســم داشته باشی مــــــردی ...
 
 
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته اي از يك عاشق به نام :Nsm2| چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:, | 16:21 | + | موضوع: <-CategoryName-> |